ОГОЛОШЕННЯ!
ТЕРМІНОВО ДО ВИКОНАННЯ !!!
Необоротні активи (товари, матеріали, продукти харчування, послуги) отримані безоплатно у вигляді благодійної допомоги, дарунка, приймає комісія, створена наказом керівника установи. Приймання цінностей відбувається в присутності матеріально-відповідальної особи, яка отримує данні активи для зберігання та витрачання їх по мірі потреби. Факт приймання підтверджується складанням акту, який підписується членами комісії та передається до бухгалтерії для здійснення бухгалтерського обліку.
Відповідно до п.12.7. наказу МФУ від 23.08.2012р № 938 «Про затвердження Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів» відділ освіти, як головний розпорядник бюджетних коштів, зобов’язаний подати до органу казначейства Довідку про надходження в натуральній формі (не пізніше останнього робочого дня місяця). Для своєчасного подання даних в органи Казначейства необхідно керівникам навчальних закладів або працівникам відповідальним за безкоштовне надходження активів до 24 числа кожного місяця надавати всю інформацію про безкоштовне надходження, в тому числі по продуктам харчування так як продукти харчування списуються кожного місяця.
Про дану вимогу, керівників закладу було попереджено на нараді, що відбулася 11 квітня 2017 року.
Просимо Вас дотримуватись термінів виконання даної вимоги !
Гол.бухгалтер Бабіч Л.М.