ВІДДІЛ ОСВІТИ ВІННИЦЬКОЇ РДА
Меню сайту

Block title
Block content

Пошук

Вітаю Вас, Гість · RSS 23.12.2024, 11:23

Головна » 2014 » Березень » 24 » Організація логіко-математичної діяльності з дітьми дошкільного віку.
18:25
Організація логіко-математичної діяльності з дітьми дошкільного віку.

Організація логіко-математичної діяльності з дітьми дошкільного віку.

 Погожого березневого ранку  у  Деснянський навчально-виховний комплекс «дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І ступеня» в черговий раз  завітали педагоги-дошкільники Вінницького району з метою участі у методичному об’єднанні вихователів молодших груп на тему: «Організація логіко-математичної діяльності з дітьми дошкільного віку». До їхньої уваги було представлено заняття з дітьми 4-го року життя, яке провела вихователь І категорії – Галина Муляр. Вихователі району мали нагоду переконатися, що малята у невимушеній, ігровій,             нетрадиційній формі здатні швидше засвоїти поданий їм  матеріал.
       Вихователь-методист навчально-виховного комплексу – Зіна Франчук провела з присутніми майстер-клас «Жива математика» завдяки якому педагоги мали нагоду поділитися досвідом роботи з питання реалізації логіко-математичного розвитку дітей у сучасних умовах дошкільного закладу. Також представила методичний посібник «Математична скарбничка» у якому систематизовані дидактичні ігри математичного змісту відповідно вікових  груп.  Даний матеріал на диску отримали вихователі усіх дошкільних закладів Вінницького району за що були щиро вдячні так, як даний посібник доволі об’ємний та надзвичайно корисний для використання в роботі з дошкільниками.
       Директор Деснянського НВК – Людмила Федорик надала консультацію вихователям що до нетрадиційних форм роботи з батьками у напрямку розвитку логіко-математичного мислення дітей та звернула увагу педагогів на необхідність і шляхи реалізації наступності дошкільної та початкової освіти з даного питання.
       Вихователі району із задоволення оглянули виставку методичного, наочного та дидактичного матеріалу, який доцільно широко використовувати під час навчально-виховного процесу, у повсякденному житті та під час індивідуальної роботи з дітьми з логіко-математичного розвитку.
       Завідувач Писарівського ДНЗ «Лісова казка» - Майя Власюк презентувала матеріал присв’ячений 200-річчю з дня народження Т.Г.Шевченка.
       Підсумок плідної роботи методичного об’єднання підвела методист Вінницького районного методичного центру закладів освіти – Світлана Коваль вказавши, що  логіко-математичний  розвиток дітей на сучасному етапі дошкільного дитинства набуває все більшого значення. Це  пояснюється позитивним впливом цього  процесу на розвиток психічних функцій дитини, вирішення загальних   завдань  всебічного гармонійного розвитку особистості в дитячому  віці.  Сформоване  логіко-математичне  мислення  допомагає  сучасній дитині  аналізувати  різноманітні  процеси, приймати рішення  не лише  згідно  з чітко розробленими  алгоритмами, але  й  коригувати власні дії у змінних умовах життя. 
       З огляду на останні зміни, що відбулися в освітньому процесі    дошкільного навчального закладу, увага  вихователів повинна бути націлена на переосмислення пріоритетних завдань логіко-математичного розвитку, вибір найоптимальніших і найефективніших форм роботи з дошкільниками. Таким   чином, у  процесі роботи слід приділяти особливу увагу наступним позиціям, що повинні  бути впроваджені у процес подальшої педагогічної роботи:
- забезпечення логіко-математичного розвитку дітей в освітньому середовищі ДНЗ;
- зміна  позиції  педагога  та  дитини  в освітньому процесі з суб’єкт-об’єктних на суб’єкт-суб’єктні;
- надання пріоритету заняттям інтегрованого типу.
       Як зазначено в Базовому компоненті дошкільної освіти України, для розвитку логіко-математичних умінь важливим є забезпечення розвитку дитини в освітньому середовищі. Вихователю слід якомога частіше залучати дітей до організації оточуючого середовища, цікавитися їх думкою щодо наступних дій по його зміні, долучати дітей до самого процесу змін.
       По завершенню роботи методичного об’єднання,  вихователі району залишаючи Деснянський навчально-виховний комплекс  висловлювали щиру вдячність педагогам закладу за надану можливість почерпнути корисну інформацію для застосування у своїй практичній діяльності.

 

Категорія: Інформації | Переглядів: 947 | Додав: IgorMV
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
ЦНІЗЗОВР; 2024