ВІДДІЛ ОСВІТИ ВІННИЦЬКОЇ РДА
Меню сайту

Block title
Block content

Пошук

Вітаю Вас, Гість · RSS 20.04.2024, 05:10

Головна » 2014 » Лютий » 10 » Нетрадиційні підходи в організації пізнавальної діяльності дітей раннього віку
21:19
Нетрадиційні підходи в організації пізнавальної діяльності дітей раннього віку

Нетрадиційні підходи 
в організації пізнавальної діяльності дітей раннього віку
«Музика  - уява – фантазія – казка – творчість -
така стежинка, йдучи якою 
дитина розвиває свої духовні сили»
В.О. Сухомлинський
В мальовничому селищі знаходиться Вороновиця: поруч — ліс, ЗОШ №1, дитяча районна бібліотека, музична школа, музей Перепелюка, музей О. Ф. Можайського. Є ДНЗ «Ромашка» у якому виховується 156 дітей. Де працює колектив однодумців, який весь час перебуває в педагогічному пошуку. Так, 7 лютого 2014 року в ДНЗ «Ромашка» смт Вороновиця проведено семінар вихователів груп раннього віку. 
Гостинно зустріли гостей колектив ДНЗ, ознайомила з метою роботи дитячого закладу завідувач Таїса Щербина, згідно власної Програми розвитку закладу «Дошколяткове сонцеколо»,  створено сприятливі умови для особистісного становлення кожної дитини, розвитку в неї ціннісного ставлення до світу Природи, самої Себе, розвиток фізично загартованої, пізнавально-активної, соціальне адаптованої, духовно багатої особистості.
Які шляхи до цієї мети? 
Російський психолог В. Кудрявцев влучно охарактеризував труднощі нашого часу «старий підручник життя, за яким вчились батьки не підлягає черговому перевиданню, а новий - ще не написали». Отож, ДНЗ «Ромашка» смт Вороновиця опановує новий соціокультурний простір, що характеризується інноваційність та інтеграційність. Автор унікальної системи радості пізнання руху, в основі якої покладена «фізкультурна казка», яка дозволяє тренувати тіло й інтелект, а також формувати в малят необхідні духовні цінності, М. Єфименко сказав: «Грайтеся з дітьми - і вони стануть здоровими, розумними та щасливими».
Педагоги району груп раннього віку дітей мали нагоду побачити в ДНЗ «Ромашка» смт Вороновиця: 
заняття – розвагу для дітей І молодшої групи «Курчатко»: «Чому ведмідь взимку спить» (вихователь Шкробот О.І.);
фізкультурне заняття групи раннього віку (з елементами методики М.Ефименко): «Маленькі кошенятка» (вихователь Чухрій Н.М.);
інтегроване заняття, за інноваційною системою читання Глена Домана з дітьми раннього віку: «Пригоди в казковому лісі» (вихователь Головатюк М.В., презентувала роботу з «розвитку мовного інтелекту дітей раннього віку»);
переглянули виставку зразків картотек ігор на допомогу вихователям району у роботі з дітьми; 
Ще великий педагог В. О. Сухомлинський сказав: «Музика - уява — фантазія - казка - творчість - така стежинка, йдучи якою дитина розвиває свої духовні сили». Цьому питанню була присвячена педагогічна рада дошкільного закладу. А сучасна дидактика оголосила провідними в організації освітнього процесу принцип інтеграції, реалізація якого дає змогу забезпечити системність знань дітей. В цьому і полягає не традиційність підходів. В інтеграції рухів, музики, казки, гри, педагоги закладу здійснюють навчально-виховний процес. Колектив має певний досвід в організації вихованні дітей раннього віку, тому й поділилися досвідом з колегами районну.
І на завершення колектив ДНЗ «Ромашки» побажав усім дошкільникам: сили духу, миру, вдячності, натхнення творити  українську дошкільну освіту і вболівати душею за дітей.

Методист ВРМЦЗО з дошкільної освіти                                    Коваль С.А.







Категорія: Інформації | Переглядів: 1184 | Додав: IgorMV
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
ЦНІЗЗОВР; 2024