ВІДДІЛ ОСВІТИ ВІННИЦЬКОЇ РДА
Меню сайту

Block title
Block content

Пошук

Вітаю Вас, Гість · RSS 24.04.2024, 22:31

Головна » 2014 » Березень » 14 » Методичне об’єднання вихователів
17:46
Методичне об’єднання вихователів

Відповідно до плану роботи відділу освіти Вінницької райдержадміністрації та  районного методичного центру закладів освіти 28 лютого 2014 р. на базі дошкільного навчального закладу «Сонечко» Агрономічної сільської ради (керівник ДНЗ Нагребецька Галина Миколаївна) було проведено методичне об’єднання вихователів дітей середнього віку на тему: «Теорія і методика організації тематичного тижня «У гості до казки» з дітьми середнього віку».
Оскільки в районі проходив фестиваль дитячого театрального мистецтва, то тема семінару була підпорядкована головній меті і об’єднала навколо себе  творчих педагогів,  які, за словами В.О.Сухомлинського, переконані, що «казка – це свіжий вітер, що роздмухує вогник дитячої думки й мови».
У зібранні взяли участь 24 вихователі з різних дошкільних навчальних закладів району.  Відповідно до плану роботи методичного об’єднання, вихователь вищої категорії із 30-річним досвідом роботи Панова В.І. запропонувала присутнім перегляд інтегрованого заняття з формування математичних уявлень, ознайомлення з природою та театралізованої діяльності «Нові пригоди героїв казки «Теремок»». 
На даному занятті вихователь намагалась поєднати, здавалось, не поєднуване: математику та театралізацію. Але задумане вдалося реалізувати в повному обсязі. Дитячий колектив було поділено на «глядачів та артистів».  На прохання «казкового Зайчика», який спілкувався з малюками з театральної ширми, діти повторювали особливості пір року, виправляли змістові помилки у текстах відомих казок, підбирали «віконечка» до героїв казки «Теремок» за розміром та кольором, вишиковуючи їх по-порядку за величиною та виконували ролі казкових героїв у яскравих костюмах.
«Глядачі» отримували незвичайні театральні квитки у вигляді площинних геометричних фігур різного кольору і, відшукуючи таке ж зображення  на стільчиках, займали свої місця.
Попередня робота зводилася лише до тих дітей, які брали участь у театралізованому дійстві. Адже 4-річним малюкам треба було не лише вивчити вірш, а й підібрати міміку, жести, силу голосу для передачі характерних особливостей образів героїв казки.
Вцілому, малюки отримали практичний досвід в умовах дитячого садка долучитися до театру,  як соціальної установи;  відчути та поводити себе відповідно до правил поведінки як справжні глядачі та артисти.
Вихователь-методист закладу Світлана Совінська презентувала учасникам зібрання методичну брошуру «Театралізовані ігри дошкільнят», яка містить висновки видатних педагогів та психологів про класифікацію дитячих ігор; особливості творчих ігор; витяг з додатка до листа МОН України «Підбір та використання іграшок для дітей дошкільного віку у дошкільному навчальному закладі» щодо матеріалів та обладнання для організації театралізованої діяльності в ДНЗ; вимоги до організації театралізованих ігор. Окремої уваги заслуговує розділ «Види дитячого театру», в якому коротко описано ігри-драматизації, ігри-інсценізації, настільні театралізовані ігри, стендові театралізовані ігри (стенд-книжка та фланелеграф), тіньовий театр, пальчиковий театр,  ляльковий театр (театр Петрушок, театр маріонеток, театр естрадної ляльки),  а також театри з покидькових матеріалів (театр повітряних кульок, театр коробок, театр рукавичок, театр-пуф) та магнітний театр.
Керівник методичного об’єднання вихователів дітей середнього віку Світлана Чубатюк виступила з доповіддю  «Театралізована діяльність» та роздала присутнім пам’ятки щодо вимог по організації театралізованих ігор.
Учасники методичного об’єднання обмінялися досвідом роботи щодо використання казки в різних видах діяльності з дошкільниками. Вихователі підготували конспекти комбінованих та інтегрованих занять з різних розділів Програми, а також конспекти різних видів театралізованих ігор. 
Однією з частин засідання було проведення майстер-класу для вихователів зі складання казок, віршів, загадок. Вихователі складали казки із запропонованими словами і переконалися, що навіть з однаковим набором слів казки можуть бути найрізноманітніші для дітей різних вікових категорій. Із запропонованих малюнків педагоги вибирали пару римованих слів і складали з ними вірші.
 В результаті проведеної роботи педагоги якісно підвищили свій фаховий рівень та переконалися у власному творчому потенціалі. 
Під час огляду дошкільного навчального закладу педагогами закладу по кожній віковій групі було презентовано осередки дитячої творчості, куточки з художньої літератури, динамічні виставки дитячих робіт, інформаційні куточки для батьків з теми тижня Казковий вернісаж» .
При підведенні підсумків роботи завідувач дитячого садка Галина Нагребецька наголосила на тому, що поряд із досягненнями, заклад має і ряд проблем. Матеріальне забезпечення груп (дитяча література, дитячі меблі, іграшки) відбувається передусім за батьківський рахунок. 
Та головною з них є те, що групи в садку переповнені. На жаль, кошти на відбудову недіючої будівлі ДНЗ, розташованої на території установи, які мали надійти як виграний грант від Вінницької облдержадміністрації в 2013 році так і не надійшли. Введення в дію даної будівлі дало б змогу відкрити додаткові групи, створити додаткові робочі місця та обладнати заклад спортивною та музичною залами.






Категорія: Інформації | Переглядів: 645 | Додав: IgorMV
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
ЦНІЗЗОВР; 2024